Moda tasarımcısı Karl Lagerfeld’in üç yaşındaki Siyam kedisi Choupette, türünün dünyadaki en zengin örneği. 82 yaşındaki Lagerfeld Almanya ’da otomobil, Japonya’da ise güzellik ürünleri reklamlarında rol alan Choupette’in dünyanın en ünlü ve en zengin kedisi olduğunu söylüyor. Chanel’in yıldız tasarımcısı, kedisinin gıda ürünleri reklamlarına çıkmasına ise sıcak bakmıyor zira Choupette’in bu tür işler için fazla sofistike olduğu görüşünde: “Onda eşsiz bir yan var.” 

SOSYAL MEDYADA ETKİN

Kendine ait Twitter ve Instagram hesapları olan kedi tıpkı top modeller Kate Moss ve Naomi Campbell gibi otomobil reklamlarında rol alıyor. Japon firması She Uemura için kamera karşısına geçtiğindeyse bir güzellik reklamının yüzü olan ilk evcil hayvan olarak kayıtlara geçmiş oldu.

KEDİSİYLE EVLENMEK İSTİYOR

Alman tasarımcı iki sene önce kedisiyle büyük aşk yaşadığını ve hatta onunla evlenmek istediğini söylediğinde dikkatleri üzerine toplamıştı. Lagerfel kedisinin Paris’teki evinde yemek masasına kendisiyle birlikte oturduğunu, pençeleri için de her hafta manikür yaptırdığını anlatıyor. Yine Lagerfeld’in anlatımına göre Choupette’in iki kişisel hizmetçisi var: “Onunla oynuyor, güzel beyaz tüylerinin ve gözlerinin bakımını yapıyorlar, onu eğlendiriyorlar. O dünyanın merkezi.” Lagerfeld New York’ta son kreasyonunu tanıtırken Choupette de geceliği 600 dolar olan Mercer Otel’de kendi odasında kalmıştı. New York Magazine’e konuşan Lagerfeld dışarı çok nadir çıktığını, diğer insanlarla fotoğraflanıp, ‘selfie’ pozları vermek istemediğini anlatmış ve tek arkadaşının kedisi olduğunu söylemişti: “O insan gibi, güzel olansa sessiz olması... Diğer hayvanlardan ve çocuklardan nefret ediyor. Onu görürseniz ne demek istediğimiz anlarsınız. O bir tür Greta Garbo...” Lagerfeld, Choupette’in kendisini değiştirip değiştirmediği sorusuna ise “Belki de daha iyi bir insan olmuşumdur, bilmiyorum” diye yanıt veriyor. 

Editör: TE Bilişim