24 Kasım 2014 Pazartesi 13:30
79 Okunma
Vali Yardımcısı, Sergide Öğretmenlerin Yalnız Bırakılmasını Eleştirdi
ZONGULDAK Vali Yardımcısı Sedat Yıldırım, kentteki okullarda görev yapan resim öğretmenlerinin, Öğretmenler Günü nedeniyle açtığı resim sergisine ilginin az olmasını, "Böyle önemli bir günde öğretmenlerimizi yalnız bırakmak çok hoş gördüğüm bir şey olmadı" diyerek eleştirdi.
33 resim öğretmenin, tuval üzerine yağlı boya ve kara kalem ile yaptıkları çalışmaları, Tekel Güzel Sanatlar Galerisi'nde sergilendi. Serginin açılışını Vali Yardımcısı Sedat Yıldırım yaptı. Resimleri inceleyen Vali Yardımcısı Yıldırım, öğretmenleri kutladı. Öğretmenlerin, toplumun şekillenmesinde en temel ve çok önemli görevi ifa ettiklerini vurgulayan Yıldırım, şöyle dedi:
"Öğretmen arkadaşlarımızın yıl içinde yaptıkları resimlerin sergisini açtık. Duygularını, düşüncelerini burada tuvale yansıtmışlar. Öğretmenlerimiz toplumun şekillenmesinde geleceğimizin teminatı olan gençleri yetiştirirlerken, çok ciddi fedakarlıklar gösteriyorlar. Hatta buna zaman zaman cefakarlık bile denilebilir. Bu anlamda Cumhuriyetimizin kurucusu Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk ve ebediyete intikal etmiş değerli öğretmenlerimizi rahmetle anıyoruz."
26 Kasım'a kadar açık kalacak sergiye katılımın az oldğuna dikkat çeken Yıldırım, "Sergi güzel ama katılım azdı doğrusunu söylemek gerekirse. Basın mensubu arkadaşlar gerçekten ilgi göstermişler, ilginç geldi. Böyle önemli bir günde öğretmenlerimizi yalnız bırakmak çok hoş gördüğüm bir şey olmadı doğrusu. Keşke biraz daha fazla katılım olsaydı" diye konuştu.

FOTOĞRAFLI  

Son Güncelleme: 24.11.2014 13:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.