Geçtiğimiz günlerde düzenlenen iş dünyasının oscarları töreninde AVEA ödüle doymadı. Her kategoride üstünlüğünü koruyan ve bunu her kuşakta aktaran AVEA, özelikle de çağrı merkezi yani müşteri hizmetleri kategorsinde 15 saniyede cevap veren tek operatör olma özelliğini korudu ve aldığı ödüller ile de başarısını devamlı kuşaktan kuşağa katlayacağının da beyanatını verdi. 
Avea, ‘iş dünyasının Oscar’ları’ olarak nitelendirilen Stevie Ödülleri’nde 9 farklı kategoride ödül alarak, müşteri hizmetleri konusunda başarısını tüm dünyaya kanıtladı.  Stevie Ödülleri'nde 2 altın, 5 gümüş ve 2 bronz olmak üzere 9 kategoride ödül aldı. Her yıl 60'tan fazla ülkeden binin üzerindeki kişi ve kurumun katılımıyla gerçekleştirilen Stevie Ödülleri, geçtiğimiz günlerde Las Vegas'ta düzenlenen özel bir gecede sahiplerini bulduTürk Telekom Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat, “Müşterilere 15 saniyede cevap veren çağrı merkezimiz dünyadaki en hızlı hizmet oldu bunun devamlılığı da müşteri memnuniyetimiz sayesinde gelecektir” dedi.

Ülkemizde bulunan 3 mobil operatör hattı ve yan operatörleri katlayarak geçen AVEA TÜRKİYE'de çığır açtıklarını ve sesini tüm dünyaya duyurduklarını belirtti. mobil operatörler arasında kii rekabet kıran kırana devam ediyor. Avea, bu rekabette fark yaratmak için müşteri hizmetleri alanında aldığı ödüllerle dikkat çekmeye başlıyor.

Orçun Onat, AVEA grubunun 24 ilde toplam 7 bine yakın müşteri temsilcileri olduğunu söyledi. Onat, "Sene boyunca 450 milyon kişi ile bıkmadan sıkılmadan temas halinde olduk.Bugüne kadar yaptığımız yatırımlar sonucunda Türkiye çağrı merkezi sektörünün yaklaşık yüzde 15'ini TT Grubu olarak biz oluşturuyoruz. Anadolu'ya bu alanda yatırım yapıyoruz. Özellikle de müşteri hizmetleri heyetimizin yüzde 65'ini kadınlar oluşturmakta. bu durumda çok gurur verici bir tablo" diye konuştu.










Editör: TE Bilişim