Yunusemre Belediyesi’nde kısa bir süre önce hizmete başlayan Beyaz Masa birimi bir ayda 200 sorunu çözüme kavuşturdu. Sorunlarına çözüm buldukları vatandaşların birimi telefon ile arayarak teşekkür ettiklerini belirten Beyaz Masa Sorumlusu Özlem Çatıkkaş, “Yunusemreliler bizi her türlü şikayet ve istek için 444 62 09 hattından arayabilir” dedi.
Vatandaşların sorunlarını çözmek amacıyla Yunusemre Belediyesi’nde kurulan Beyaz Masa birimine çok sayıda şikayet ve istek geliyor. Birim 1 ay içerisinde 200 vatandaşın sorununa çözüm bulurken belediyenin hizmet alanında olmayan şikayetler için gelen talepleri de yetkililere iletiyor.
Vatandaşların şikayetlerine en hızlı geri dönüş için ellerinden geleni yaptıklarını belirten Beyaz Masa Sorumlusu Özlem Çatıkkaş, “Bu kapsamda birim müdürlüğündeki beyaz masa sorunlularını geri dönüşün daha hızlı olması için eğitim seminerleri veriliyor. Bu seminerlerinde meyvesini kısa sürede almaya başladık. Son bir ayda 200 vatandaşımızın sorunlarını çözüme kavuşturduk. Vatandaşlarımız şikayet için aradıkları numaradan bu sefer bizlere için arıyorlar. Ayrıca ulaşım, kanalizasyon ve veterinerlik hizmetleri için de çok sayıda şikayet geliyor. Şikayet en çok telefon yoluyla bildiriliyor. Biz de bu şikayetleri Büyükşehir Belediyesi’ne iletiyoruz. Sonuç olarak sorunları çözüme kavuşturmak amacıyla her şeyi yapıyoruz. Yunusemreliler bizi her türlü şikayet ve istek için 444 62 09 hattından arayabilir. Beyaz Masa personeli olarak huzurevlerini de ziyaret ederek yaşlılarımızla bir araya geliyoruz. Yaşlılarımızın sorunlarını dinleyerek isteklerini yerine getiriyoruz” dedi.
Kaynak: iha