12 Aralık 2015 Cumartesi 11:16
53 Okunma
Tekstilci kış satışlarından umutlu
Tekstil sektörü kış aylarından satışları adına umutlu. Sektör temsilcilerinden Koton Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Yılmaz, bu dönemde satışlarının yüzde 25 oranında artacağını tahmin ediyor. Desa Genel Müdürü Burak Çelet de Ocak ayından itibaren deri ürünlerinin ilgi göreceğini dile getiriyor.

Giyim markaları, kışa moralli giriyor. Bu aralar bere, bot, sweatshirt gibi ürünlere artan talebin havaların daha da soğuması ile tırmanacağı umuluyor. Konu ile ilgili Cihan’a açıklamalarda bulunan marka yöneticileri iklimin satışlarında önemli rol oynadığına işaret ediyor.

Koton Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Yılmaz, şu an satışların tahminleri ile uyumlu olduğunu vurguluyor. Gelirlerinden memnun olan Yılmaz, “Bizim için bir sorun yok. Havalar soğudu ve ürünlere talep arttı. Yani durum iyi.” diyor.
Yılmaz, “İhtimal o kışın satışlar Koton Koton adına yüzde 25 oranında, sektör adına yüzde 10 oranında artar.” ifadesini kullanıyor.

Desa Genel Müdürü Burak Çelet de şu an ürünlerinin talep gördüğünü, durumun iyi olduğunu bildiriyor ve ekliyor: “Tabii sektörde bir stres var. Ama siyasi tablo belli oldu ve bir rahatlama var. İç ve dış sorunlara rağmen bir rahatlama var.”
Çelet, kışın gelirlerinin artacağından söz ediyor. Tüketicinin indirimleri kaçırmadığını anlatan Çelet, şunları kaydediyor:
“Tüketiciler fiyatların gerilediği dönemlerde alım satım yapmayı tercih ediyor. İklim ile ilgili durumlarda da öyle. Yani tüketici soğuk havaları görünceye dek alımlarını erteledi. Burada tüketici şu an pek gerek duymadığı için alımlarını erteledi. Ama şu an 2015’i uğurlarken satışlar iyi. Ocak döneminin ardından kış geldiğinde, kendini iyiden iyiye belli ettiğinde dönem daha iyi geçecek.”

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.